Saturday, December 4, 2010

Al-kisah (naik lagi ?!!!)


Alahai - Aloh0i ... apa kes nie ?
4 dalam 1 ??
5 dalam 1 ??
HaIsHhhhhh
Apa-apa je lah >>>>>>

Hurm ....
Macam tak best jek bunyinye kan ?
Amacam nih ?
Perlu ke kita mengeluh ?

Korang mesti dah tahu masalah yang dihadapi kini ?
Situasi ini memang tak digemar oleh rakyat .
Tapi nak buat macam mana .....
Haruslah kita hadapinya dengan tenang dan penuh kesabaran.
Kerana kesabaran itu separuh daripada Iman. Cewahhhhhhh !!!

*****
***
**
*

Dah macam trend pulak ... 1 barang naik semua akan ikut naik !
HaH !!! Ini memang aku tak suka .

So, plan aku sekarang ! wujudkan dalam diri sifat 'Jimat cermat'.
Kah ?? gitu ke ??
Lehhhhhhh >>>><<<<<<

Aku betul-betul tak suka situasi macam gini lorh :-(

Tapi !!! (banyak betol tapi aku)
Aku sebagai rakyat yang berjiwa murni lagi tulus, sebenarnya taklah marah sesiapa pun .
Sebab aku tahu bukan salah siapa pun.
^_^
(ayat nak sedapkan hati)


Tapi, kalau takde orang yang salah !! abis tuh ?
Salah minyak ke ??
Aiy00000 .... haru 0tak aku >>><<<<

*
**
***
****
*****

Namun, aku sebagai rakyat yang mengambil berat jugak nih ^_*
Mempunyai harapan yang besar, semoga keadaan kembali stabil seperti sediakala .

***
**
*

Peace no war

0 comments:

Post a Comment