Tuesday, September 28, 2010

kepenatan yg bel0m hilang ...

Ya rabbi ... mmg penat giler diri aku ini sejak minggu lepas lagi ...
ade saje keje yg perlu aku buat ...
tak cukup keluar siang ...
malam pon kene jugak keluar utk pelbagai urusan ...

lepas abis program di panggung ari tuh ..
aku terus melepek kan badan ...
pe lagi tido dah !
macam nak tertanggal badan aku ...
skru badan dah longgar ...

minggu seterusnya, minggu ini ~ sibuk aku dgn 'teater' plk nih ...
aduhhhhhhhhh
gerak kreatif macam 'vangang' lor ~
sumpah aku mmg tak pandai ...
kene jadi 'nates' plk ! kah3
ketawa mcm 'nates' ...

pemf0kusan aku sudah mula lenyap ~
aku dah jd blur !
Blurrrr ~~ thu tak Blurrr ???
kaki tangan sumenye sakit ... kepala otak 'nyut2' ...
hahahaa
lawak biler ade kwn mengejek2 kesakitan aku ini sebagai bhn ejekan ...
keje tak abis2 ...
&
Biler nak abis nih 0iiiiiii ??

aku sudah jd malassssssss ....
Jgn mrh aku kalo aku sudah tidak mahu buat apa2 keje lagi dah ...
&
Jgn tengking2 aku ... !!
Aku nak blah ....

(aku pon tak tahu apa yg aku tulis suda ~)

0 comments:

Post a Comment