Tuesday, February 15, 2011

14 Feb 2011




Perut lapaq deh!
Makan mknn kedai dpn kampus dah jemu pul0p!
(bertegas) Mau mkn sesuatu yg lain!!!

Beklah ..

^_^

So,
ajak my kwn mkn2 kat 'Secret Recipe'.
Oh Yeah!! Haha.

Kejadian berlaku selepas klaz EDU habis. Ingatkan nak pegi mkn pizza. Tp tak jadi pulak.
Jadi,

'ting!!??'

idea dtg suda! idea dtg sudaaaaa!!!!
Mau mkn kat
'Secret recipe'

Pergi naik 'prebet'. Malaz jln kakilah katakan..

" Nah.. pakcik! Rm4 ye. MekaseH"

Saya pergi berdua (ngan mY prendz)
Cuci mata tengok2 kek.

Reaksi: Woo000O
Cedap-cedap!
Saya mahu semua.
Okeh.
(memain jek)

Waiteress!!

Saya order... (kalo tak silap lah)

1. chicken cordon bleu





2. chocolate drink with aiscream





3. chocolate cake duargunce





^_^


Hasil selepas sejam akibat kebuluq:





(kalau mak aku tengok sume nih: memang sah2 'BELIAU' akan cakap pada aku macam nih)

Padan muka K0!!!

Lain kali makan lah lagi kat sini. Abiskanlah PTPTN ko !
Habis duit nanti, gigit kepala lutut pulaK !!


SEKIAN

0 comments:

Post a Comment