Wednesday, February 16, 2011

Kali Ke-3

Salammualaikum...

Korang mesti tertanya-tanya,

APE KEBENDENYE
Kali Yg Ke-3 nih ???



KAN !!!

Baiklah, saya akan jelaskan jap jek lagi.

*
**
***
*****

Sebenarnya, 'entri' yg saya tulis nih berkenaan tentang PRK 2011 yg bakal diadakan pada
21 Februari 2011 nih.

Weh!!! no! no! no!
bukan PRK UMUM okeh.
tetapi

Pilihan Raya Kampus universiti saya.





Sapa tahu saya belajar kat universiti mana??
ANGKAT TANGANNNNNNN

Jawapannya: SENDIRI PIKIRLAH ...

Ini adalah kali ketiga saya akan mengikuti mengundi untuk memilih calon MPP kami.

Saya sekarang dalam tahun 3.
Iye lah.



Chaiy0k !!!!

Pimpinan Bitara

Mahasiswa Pendidik

Legasi Mahasiswa Progresif

Smile

Tapir

**************************************************************************

W00OOWW... mantap der nama nih.
Haha.



Harap-harap bagi calon-calon yang bakal bertanding dan berkempen, buatlah sedaya mungkin untuk menambat hati kami. Lakukan yang terbaik untuk kami mahasiswa/i UPSI dan juga bagi unversiti sendiri.

Pesanan (Tak tahulah apa yang saya cakapkan nih betul ke salah. Sendiri ingatlah ye!)

Sebelum menabur 'janji-janji manismu', TOLONGLAH kaji dulu perkara @ benda yang ingin dicakapkan dan yang bakal di taburkan kepada kami. Boleh ke tidak di lakukan di kemudian hari. PENTING TUH!
Tak mahulah lah pulak nanti, janji yang dicakapkan itu bak kata orang 'Menunggu Salji Turun Di Tempat Sendiri'.
Pikir-pikirkanlah.


*Jangan yang ada blame saya pulak. Just nak kan yang terbaik, bukan untuk saya saje tapi untuk semua*

Walaubagaimanapun,
saya YAKIN dan PERCAYA, anda yang bakal menduduki kerusi MPP ini adalah yang terbaik nanti. INSYAALLAH.

S0, guys



^_^


0 comments:

Post a Comment