Sunday, July 25, 2010

Ke Slim River (Bah. 6)

jam 8.37 pg... 26/7/10(hari ke-3)

jam 7.45 pg, aku bangun. Kwn aku xbangun lg...
Baby twins pon dh bangun.
Aku bermain ngan si Adik.
Lps gian nk pegang baby.
huhuhu...

Skunk baby twins dah tido...
Sunyi dah uma dgn tangisan baby...
Aku pe lg mengadap laptop kwn aku..

Keliru, kwn aku nie nk gi sek. die ke x?
hahaha...
Xpe, aku tunggu je ape-ape keputusan die.
Perut lapar. (Ceit!)
Pemalas ko Fisya, tahu-tahu bangun nak 'melantak' jek...

Jap lg kot balik kolej.
Skunk nie tengok sume still tido.
Pe pehal, aku kene bangun & mandi.
Prepare my self to go back.
Terbau satu hidangan yg lazat telah siap????
Hurm~~~
Adakah itu?????

(feel: kepale pening, perut sakit! xthu nk wat pe?)

jam 12.15 tengahari, aku pulang ke kolej...
Sayonara..

0 comments:

Post a Comment