Thursday, July 15, 2010

sYg KamU

..syg kamu bagaikan air mengalir di sungai...
...syg kamu ibarat xkan padam bara yg digengam...
...syg kamu akan aku sanggup redah badai lautan...
...syg kamu spt aku jaga bagaikan menatang minyak yang penuh...

...syg kamu xkan berhenti selagi nadiku berdetik menyusuri waktu...
...syg kamu akan ku sempurna segala yang tertinggalan agar tidak akan ada sebarang kekurangan...
...syg kamu selagi nafas ku berhembus dgn ketentuan-Nya...
...syg kamu tidak akan pernah sekali aku jemu dengan tingkah mu...

...syg kamu ibarat aku menadah emas utk mu...
...syg kamu akan aku, selama mana kau menungguku...
...syg kamu kerana kesabaran mu dengan tingkah ku...
...syg kamu selama mana kau telah berhabis segalanya demi ku...

...syg kamu kerana kau sanggup mengubah sikap demi ku...
...syg kamu kerana kau tidak henti2 memberitahu luahan sebenar hati mu...
...syg kamu kerana keikhlasan mu menerima diriku seadanya...
...syg kamu kerana kamu memahami diriku walaupun diriku masih belum sempurna sebagai wanita...

...syg kamu meskipun kau jauh tp hati mu tetap dihati ku...
...syg kamu kerana kau tidak jemu mengingatkan ku akan ;CINTA' tulus mu...
...syg kamu kerana kau menerima & menghormati seadanya keluarga ku...
...syg kamu walaupun kau mengaku diri mu juga belum sempurna sebagai lelaki sifat pekerti...

~syg ku~
....walaupun sebegitu byk aku mengungkap kenyataan ini utk mu, ia masih belum cukup utk aku mengungkap kata penting bahawasanya aku
sgt mencintai mu~

...semoga tuhan memberi petunjuk & hidayah bagi cinta kita agar cinta ini mendapat keredhaan dari-Nya...

...setiap nafas yg ku hembus hanya terukir nama mu...
...walalupun pabila aku lelapkan mata ku ini, wajah mu jua sering ku bygkn...
...sehingga apapun jua, aku tetap mencintaimu walaupun mata ku terpejam rapat kalinya...


0 comments:

Post a Comment