Saturday, December 4, 2010

Cobaan Yang Tak Menjadi


(Persembahan Kreatif teater - Kerana Cinta -)

Pengalaman-pengalaman ~
nak kata kenangan terburuk (tak jugak)
Sebenarnya hepi weyh !

Video kat atas nie masa aku & kawan-kawan buat persembahan untuk 'Expresi 1' Min0r Teater.
Reaksi pertama aku,
^ Gelak^,
_Takut_,
@Seram@ ...
Tak tahan aku tengok diri aku membuat pergerakan kreatif yang aku rasa macam 'vangang' !
Aku gelak sorang-sorang sampai terkuar air mata, air hingus, air liur ...... aduhai ~~~

Betapa buruk & hodohnya diri aku masa tuh ! Iye lah, kalau diingatan aku kire macam 'perfect' jek gerakan aku masa buat persembahan tempuh hari ~
Bila jek aku dapat tahu ade orang upload video nih dalam Utube, aku macam tak percaya dowh! (ayat dolly)

Aku pun 'klik' & tengok ~ Astagfirullah ...
Kelakarnye aku !!!!!!!
(reaksi: tak percaya mati-mati itu adalah aku)

Ya Rabbi
Malu ! malu ! malu !!!!!

Tiba-tiba,
aku terfikir amacamlah pandangan penonton masa tuh tengok aku buat bagai 'Mak Lampir' (kata kawan-kawan rumah aku).

Ade,,
Ade,,,
Ade,,,,
Aku teringat 'time' persembahan ni, ada 'lecture oversea' datang tengok jugak. Aku ingat lagi masa persembahan kiteorang.

Jeng (3x)
Lagu dipasang ... aku pun buat lakonan & gerak.
Aku pun layan buat gerak, lecture tuh pandang macam takde perasaan ~ tengok aku buat pergerakan.

***HaisHHHHH****

Punya lah aku buat bersungguh-sunguh, dengan gaya ala 'Mak Lampir'. Keluar semua peluh aku TAW 'time' tu, badan aku macam nak terpelanting sana sini, lecture tuh boleh senyum ~~!!!
Hati aku terus cakap, ' Tak 0k ke weyh ?'
Bila aku paling ke arah lain, aku pikir !! aku buat lawak ke tadi ?? hah ... ambik kau ~
Fikiran aku mula berkata-kata ... 'Kau gagal buat penonton tak0t dengan kau Fisya !'.
'Kau tak layak pegang watak jahat 0k !'

*bengang*

Habis jek ... muka jadi sebal ~ Malu nak mamp0s ! haha *duduk mencangk0k sambil membebel*

*** hey ! bukan aku sorang je taw, kawan-kawan aku dalam video nih pun sama jek ... ***
(ayat nak sedap hati)

Bila persembahan habis, beli makanan terus makan sebab sudah masa untuk aku mencekik ! ~~

0 comments:

Post a Comment