Saturday, December 4, 2010

! Mari Belajar Tulisan Jepun !


Konnichiwa,

Konbanwa,

Hait !

*

おめでとうあなたに。
Selamat berkenalan

**

私の名前Noorafisha。
Nama saya Noorafisha.

***

私はシンガポールからだ。
Saya berasal dari Melaka.

****

私は22歳です。
Umur saya 22 tahun.

*****

私はまだ教育と教育マレーシアの学士の大学(UPSI)で勉強しています。
Saya masih lagi belajar di sebuah universiti (UPSI) dalam bidang Ijazah Sarjana Muda Pengajian Malaysia Dengan Pendidikan.

******

歌うように私の趣味。
Hobi saya suka menyanyi.

*******

食事KFCは私のお気に入りです。
Makan KFC adalah kegemaran saya.

********

私は気難しい人は私の気質は異なる場合があります理由も理解しています。時には、時には幸せ、悲しいではなく、狂った。
Saya ini seorang yang sukar orang hendak faham sebab kadang-kala perangai saya boleh berubah-ubah. Kadang sedih, kadang gembira tetapi bukan gila.

**********

夢は、私は、成功すると、調和のとれた生活を持っていると思いますそれ以降の人に幸福な家庭をLoveアイテムに登録しました。
Impian saya ingin mempunyai kehidupan yang harmoni, berjaya, dan keluarga yang bahagia kelak di samping orang yang dicintai.

**********

今、私が最初に勉強したい。
Sekarang ini saya hendak belajar dulu.

************

私が最初に私の家族の生活を変更したいのですが。

Saya hendak ubah kehidupan keluarga saya dahulu.

************

新しい人生に感謝します。
Baru hidup dapat berkat.


^ _ ^
Doozu yurushiku

Arigatou

0 comments:

Post a Comment