Monday, August 30, 2010

Apsal ngan my peruzzz ??

Perut mmg rasa dah tak sedap nie ....
Asik kua masuk tandas ...
dah jadi muke tandas dah aku ! t0inkKKk
Letih ! ! ! ! !

Jgn-jgn aku kena penyakit ????????
agak lama aku tidak mengalaminya ...
mmg agak payah biler perut rasa mual dan bergendang-gendang ....
Tp bukan ada 'baby' k ...
fuHHHh ....

flashback balik ... hurmmm ??
Berbuka, mkn nasi ngan sambal & telur goreng jek ...
mcm lauk biasa ! ~~~
takkan k0t !!
nak kata mkn benda bukan-bukan, mana ada !!!
mungkinkah, pemprosesan di mana pembersihan sdg di jlnkan ?
hahahaaa....

Bersih la my peruzzttt aku lepas nie !

Wahai peruzzttt, jgn lah k0 meragam lagi .
aku dah tak sanggup masuk bilik keramat tuh ....
bilik tuh pon dah naik muntah tgok muka aku jek ari nie ....
Udah-udah ler peruzzztttt !!!
Mai la kita tid0 !!

zzzzzzZZZZZZZZZZZZZZ ''''''''' ~~~~~~~

0 comments:

Post a Comment