Saturday, August 28, 2010

Pening ! Pening ! Pening ! ..... (sgt susah hati)

Ad0iiiii ...
mula-mula rancang group xsigment nak buat tajuk "Mahsuri" tp dikatakan macam susah plk !
dan kami dicadangkan utk buat tajuk lain ...
Amacam nie ???
Tajuk dicadangkan 'Flora & Fauna' ....
Ada ahli yg komen tema nie mcm budak-budak pula.
So, kami fikir pula nak buat tema 'Seram' ...
Hurmmm
Boleh tak nie nanti ?

Pening kepala nie !
Aku nie pula susah nak buat pergerakan kreatif !
Ada pernah semasa kelas, aku diminta buat satu gerakan kreatif, temanya ' Sedih' ...
Aduhhhh !!! tak geti aku !!
Aku bantai laaa...
Lepas tuh ada yang kata bukan 'sedih' tp nmpk 'gelisah' ....
Tengok tuh ....
Weyhhhhh !!! aku tak geti la weyhhhh ....
macam mana nak dpt A nie ??

Ada lagi satu kelas, aku diminta buat tema 'Marah' ...
lagi aku tak geti ....
Sekali lagi aku taram je buat !!!
Lantak la .....
Skunk nie apa yg aku rasa sudah naik bohsan ! bohsan ! bohsan ! ....
Bukan bohsan psl kelas nie ...
tp bohsan sbb aku tak geti nak buat gerakan kreatif spt yg di ajarkan ...
Bodohnye aku !!!!
Dah lah aku sudah pun memalukan diri sendiri depan org !!!
Buat satu gerakan yg tah apa-apa entah yg aku sendiri tak pernah buat dlm hidup aku nie !!!

Pernah satu hari semasa kelas aku buat satu gerakan, dipasangkan lagu ala-ala 'disco' & aku pon buat & layan ....
Satu hal dah macam org giler ! macam org mab0k minum todi ! macam perempuan gatal pon ada aku rasa ! dah mcm kene sampuk pon ada dah ...
Nak dikatakan aku seperti sudah naik 'syeikh' ....
Lagi tambah-tambah malu nyer !!!!

Kenapa lah aku nie ?
Tensi0n ....
Kerja dah ler melambak ....
Xsigment kelas-kelas lain pon ada gak nie !!!
Wowww .... aku seperti tidak dapat menanggung lagi !!
Ya Tuhan, berikan aku kekuatan !
Aku perlukan sokongan !
Aku perlukan semua orang !
semoga aku dpt bertahan & melaksanakannya dgn sempurna & spt yg dirancangkan ....

Pening jugak nie psl xsigment EDU & Perlembagaan nie ....
skunk nie dah tak berapa stabil dah ....
semua masa dah terhad ....
semua nak cepat .....
Rase otak nie dah terbalik, menonggeng kebelakang, mcm dah letak kt lutut pulak !!!
Adoiiiiii .....
Duit byk pakai utk byk benda ~~~
Semua benda begitu padat skunk !!!
Aku x tahu la apa nak jadi selepas nie .....

(mood: mcm nak hantuk kepala ke dinding !!)


0 comments:

Post a Comment